Odoo Field Ser­vi­ce 

Odoon kenttätyö- ja huolto-ohjelmistolla tehostat asentajien työtä ja
parannat asiakaspalvelua!

SprintIT:n toimittamalla Odoo Field Service huolto-ohjelmalla resurssoit kenttähuoltoon ja asennuksiin liittyvät työtehtävät tehokkaasti ja parannat asiakaskokemusta.

Kenttähuollon esimiestyö ei ole koskaan ollut näin helppoa. Odoo Field Service ennakoi, varoittaa ja hälyttää.

Suunnittelutyökalu on kenttähuollon esihenkilön paras apuväline! Odoolla hallitset tehokkaasti kaikkia asennustöitä ja huoltotoimia määräaikaishuolloista vikakorjauksiin.

Tehokas suunnittelu ja resurssien hallinta


  • Erityyppisten työkeikkojen hallinnointi 
  • Useiden asennusprojektien yhtäaikainen hallinnointi
  • Työtehtävien suunnittelu ja ennakointi
  • Reittisuunnittelu
  • Joustavat muutokset aikatauluihin 
  • Varoitukset päällekkäisbuukkauksista
  • Toistuvaistehtävät
  • Automaattiset hälytykset
  • Kustannusarviot helposti 
  • Mobiilikäyttö vakiona

Lue lisää

Integroitu laiterekisteri nopeuttaa ja parantaa asiakaspalvelua


Kun asiakas soittaa, näet kerralla yhdestä paikasta hänelle toimitetut laitteet ja kaikki laitteisiin liittyvät tiedot, kuten laitteiden versiot ja huoltohistorian. Luot yhdessä järjestelmässä asiakkaalle kustannusarvion, joka sisältää varaosat ja tarvikkeet.

Työkeikoilla asentajat ja keikkoja suunnitellessa  esimiehet näkevät laiterekisteristä muun muassa laitteisiin liittyvät:

  • myyntipäivät tai vuokrausajankohdat
  • takuupäiväykset
  • sopimukset, dokumentit, kuvat ja laitteille räätälöidyt työohjeet
  • huoltosopimukset

Lue lisää

Odoolla raportoit reaaliaikaisesti liiketoimintajohdolle


  • Projektikohtaiset kustannusten kohdennukset ja kannattavuuslaskelmat 
  • Koko liiketoiminnan analysointi
  • Reaaliaikainen kirjanpito 
  • Tytäryhtiötason näkymät
  • Projektien seuranta

Lue lisää

Asentajasi keskittyvät ydinosaamiseensa, “paperityöt” hoituvat sähköisesti jo työmaalla


Odoo kulkee mukana taskussa. Asentajasi kirjaavat kaiken ylös jo keikkapaikalla, ylimääräinen paperityö jää minimiin, raportointi on nopeaa ja tiedot pysyvät aina ajan tasalla. 

  • Työmääräimissä kaikki tarvittava tieto
  • Työtuntien kirjaus
  • Reaaliaikaiset varastosaldot 
  • Automaattiset varaston täydennysehdotukset
  • Lisätöiden tilaus kohteessa
  • Dokumentointi työmaalla
  • Asiakashyväksynnät sähköisesti
  • Automaattiset jatkotehtävät

Lue lisää

Salamannopea laskutus 


 

  • Työtuntimerkinnät tallentuvat jo työmaalla suoraan laskutukseen
  • Keikalla myydyt varaosat päivittyvät automaattisesti asiakkaan laskulle
  • Tiedot siirtyvät laskulta suoraan kirjanpitoon ja asiakasreskontraan
  • Odoo huomioi asiakkaan sopimushinnaston ja huomio mahdolliset kiinteät kuukausiveloitukset
  • Lasku on valmis lähetettäväksi salamannopeasti tai voidaan automatisoida sovituille aikaväleille

Asiakasportaali optimoi tehokkuuden ja parantaa asiakaskokemusta


 

Asiakas tai ulkopuolinen asennusurakoitsija saa tunnukset omaan portaaliin, jossa hän:

  • näkee omat laitteet ja niiden huoltotyöhistorian
  • voi tarkistaa tilaustensa statuksen, esim. käsittelyssä, odottaa varaosaa, arvioidun asennusajankohdan
  • tekee uudet huoltotilaukset ja muut työpyynnöt 
  • kommunikoi kanssasi

GPP Perimeter: Huollon töiden suunnittelu ja ennakoiminen on nyt tehokasta


“Huoltotoimintojen siirtäminen Odooseen on parantanut huollon työn suunnittelua ja töiden ennakoimista. Meillä usein samat henkilöt hoitavat sekä projektiasennuksia että huoltoa. Yhden järjestelmän ansiosta emme vahingossa buukkaa sähköasentajaa samaan aikaan projektitoimitukseen ja huoltotyöhön. Enää ei tehdä vahingossa tuplabuukkauksia eikä istuta tyhjänpantteina odottamassa seuraavaa keikkaa. Tulevien viikkojen resurssointi voidaan suunnitella tehokkaasti seuraavalle viikolle.”

Lue alta lisää hyödyistä, joita GPP sai siirtämällä huollon hallinnoinnin Odooseen. 

Asiakastarina

Pitäisikö teidänkin lisätä tehokkuutta huoltoon?

Tehdään se yhdessä Odoolla!